Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Ustalenie porządku obrad.
1)
Wniosek o rozszerzenie porządku obrad sesji o projekt uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Tarnowiec do zaciągnięcia zobowiązania na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę budynku OSP w Tarnowcu.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany budżetu Gminy Tarnowiec na 2024 rok.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie: terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały nr VIII/58/2024 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki tej opłaty oraz wysokość stawki za pojemnik o określonej pojemności.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Tarnowiec do zaciągnięcia zobowiązania na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę budynku OSP w Tarnowcu.
7.
Zakończenie obrad sesji.