« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Ustalenie porządku obrad.

1) Wniosek o rozszerzenie porządku obrad sesji o projekt uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Tarnowiec do zaciągnięcia zobowiązania na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę budynku OSP w Tarnowcu.

4. Podjęcie uchwały w sprawie: terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wynagrodzenia za inkaso.

5. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały nr VIII/58/2024 Rady Gminy Tarnowiec z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki tej opłaty oraz wysokość stawki za pojemnik o określonej pojemności.

6. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Tarnowiec do zaciągnięcia zobowiązania na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę budynku OSP w Tarnowcu.

7. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej